今日は梅雨の一休みで晴れ間がありましたので海へ散歩に行きました。

         
さすがに晴れると暑すぎましたが、今日は快晴で気持ちの良い午前中☀
When it cleared up indeed, it was too hot, the morning's☀ for which today is pleasant by mostly sunny



コロナと台風の警戒に自粛モードではありましたが、こう天気が良いと解放されたい気分になりましたので、息子を連れて海へ散歩に出かけました🙌
It was a self-control mode in the jealousy of the Corona and the typhoon, but when it was so fine, please you felt like disengaging, so🙌 which takes my son and has gone out to a walk to a sea🙌





           




今沖縄はまだまだ梅雨なんですが、明けたらいよいよ夏の到来です💦
Okinawa is still the rainy season now, if it's over, it's an arrival in summer increasingly💦,💦.

×

非ログインユーザーとして返信する